Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ingyen szex történetek

ingyen-szex

ingyen-szex

Nővérem szűk pinája

2019. március 15. - Erotikaweb.net

történet úgy kezdődik hogy nyaralni voltunk a családdal.
Olyan házban voltunk elszállásolva ahol 3 szoba van 3 franciággyal. Ami azt jelentette hogy a nővéremmel kell aludnom.
Már régóta ábrándozom a nővéremről ő egy fejlett lány nagy mellekkel vekony csipővel kerek fenekével és hosszú barna hajjal.
Egy hetet töltöttünk a házban.
Mindig úgy aludtunk hogy háttal vagyunk egymásnak. 
Minden éjjel amikor elaludt azon voltam hogy miután elaludt megfoghassam a fenekét vagy a mellét. De sose sikerült mert féltem hogy felébred.Ő egyébként mindig bugyiban aludt. A 5. napon arra lettem figyelmes hogy lámpaoltás után pár percel a nővérem mintha mocorogna, ekkor hallotam hogy aprókat nyög és néha rándul egyet-egyet.
Nem kérdés maszturbált.
Másnap este ugyan úgy lámpaoltás után szorosan a hátához simultam.
Mikor megint elkezdett maszturbálni éreztem hogy jobb kezél a csiklóját maszírozza néha néha nyögött egyet és a végén rándult egyet jelezve az orgazmusát. Sajnálatos módon mindig oldaltfekve aludt így nem nagyon tudtam a puncijához közelférközni.
Következő éjszaka a maszturbálás után elaludt de most szerencsére hátonfekve aludt.
Elkezdtem szépen simogatni a mellét a polóján keresztül nagyon puha és kerek melle volt. Majd kezemet lentebb csúsztatva a bugyiján keresztül tapiztam ugyancsak puha de nagyon nedves punciját. Gondoltam ha már ilyen mélyen alszik akkor benyúlok a bugyijába és elkeztem izgatni a csiklóját ezután lentebb haladva bedugtam középső ujjamat forró nedves puncijába. Mivel féltem hogy felébred ezért abbahagytam.
Remélem tetszett a történet nem nagyon izgalmas de nekem egy csodálatos élmény volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikaweb.blog.hu/api/trackback/id/tr7514691670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása