Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ingyen szex történetek

ingyen-szex

ingyen-szex

Erika a baszatlan anyuka

2019. március 15. - Erotikaweb.net

Sziasztok,multhéten történt velem hogy meg kaphattam egy igazi MILFet.

Kis családom (fiam,feleségem) elutaztak anyosomékhoz mivel nekem melozni kellet igy othon maradtam egyedül.kaja a hüttöben három napra,pakolás és indulnak is.Egyedül voltam nem tudtam mit kezdeni magammal levittem a kutyát sétálni.parkba értem elengedtem a kutyát futkározni,én meg legelgettem a szemem sütött a nap de még se volt olyan meleg,de kicsalogatta az embefeket a nap,egyre több anyuka fordult meg,szép mosolyal arcukon köszönnek és én vissza.
Eljátszottam a gondolattal milenne ha beprobálkoznék 1-2nél.mivel mindenki ismer igy nem mertem.majd mellém ült egy csinos 35-40 közt lévő milf,nem ismertem ,de mivel a lánya játszott a kutyával ugygondolta hogy oda üll mellém.hosszu combok amin egy tapados cicanadrágvolt ekkormég nem tudtam szemügyre venni.
-szia,Erika vagyok
-szia, zavarodotságomba be se mutatkoztam.
-szia,Erika vagyok
-jaj bocsi én Ádám,ne haragudj csak nagyon elgondlkodtam.
-igazán,min?
Azon a kislányon hogy milyen jo volna ha lenne egy kislányom.(kamuszöveg nem jutott semmi eszembe)
-mire vársz mért nem csináltok a pároddal?jaj bocsi nem is merjük egymást azt ilyennel jövök.
Nem nincs semmi baj értem én a poént.
És akkor felugrott a kislányzoz.
Akkor láttam formás kerek kisportolt fenekét,gyönyörű arcát,hatalmas melleit.
10 perc mulva haza is akarta menni a kislánynak lett egy sebe a kezén.mivel én közelebb laktam felajánlottam jogy segitek jöjenek fel hozzám.
-rendben de csak negyedóra.
-rendben.
-párod mitfogszlni hogy egy idegen nöt viszel fel?
-nincs... és it elfolytottam.
-aha,értem 
Kislány kapot mickyegere sebtapaszt(amiböl mint utolag mondta hogy tudta h van család éshát a sok játék)kislány játszott a kutyával,anyukával meg elkeztünk beszélgetni,lassan lekerült a kabátja is és a melegitő főlső is,amik igazán elrejtették gyönyörü melleit.
Beszélvettünk a munkárol,a városi életröl mertök most költöztek ide,elvált a férjétöl és ide költözek,persze szoba jött a szex is.kitárulkozott elöttem,látszott jo kiadnia magábol,de én csak azon gondolkodtam jogy tudnám megdugni hisz itt van a házamba,nem kel tartanom senkitől.de mégis itt a kislány
Szoltam neki hogy huzok valami kényelmesebbet,ugy is tettem.alsogatyát direkt nem huztam és egy triko és egy lenge rövid gatya volt rajtam.
Közben észre vettem hogy elaludt a kislány.(ezaz gondoltam)vissza megyek és a látvány...
-jaj bocsi jogy turkálok de megakartam nézni ezt a poharar,névre szoló csicsás boros pohár,nem érte el,mögé álltam és péniszem a fenekéhez nyomva mintha csakbigy értem volna el,leszedtem.
-csodaszép,ezek szerint szereted a bort?
-igen,de közben elaludt a kislány is.
-óóó... ne akkor hazamegyünk... eltudnál vinni mi ket?
-persze,de nem kel ugy sietni korai még...
-nem akarunk utban lenni.
-te...ti nem vagytok 
Megse várva a választ hoztam egy üveg bort,kitöltöttem.
-mond te milyen idös vagy 
-borhoz már elég idös!
Felnevettünk mind a kettem
-27 éves vagyok.
Egyébként 182 cm,barna haj zöld szem 
Kitöltöttem a bort majd kérdezte 
-hol is tartottunk?
-a szexnél...
Majdnem vissza köpge a bort.
-jaj nem ugy értem,csak az volt a téma
-igen,tudom...tudod mikor ilyen fiatal voltam folyton csináltuk a férjemmel,mindenhol.
Sose volfam egy félénk csaj,közvetlen voltam mindig.
-igen azt észre vettem.
-tul nyomulos vagyok
-nem,nem 
-tudod 40 fele már érik a nő és komolyabb lessz,de én nem és talán ez is volt a glnd a házasságomba.
-tudod,te gyönyörű nő vagy,bármikor találsz magadnak valakit,fiatal vagy még.
-köszönöm,aranyos vagy és adott egy puszit.
-huhh...
-semmi,csak...
-korai volt?
-nem nincs semmi gond
Majd ugy helyezkedet a kanapén hogy jobb lábát a pinája alá tette és igy gyönyörű medve talp lett a lába közt,kicsit elöre dölt igy majd kiestek a mellei,jobb kezével a fejét támaztotta,balban a poharat fogta.
Én hasonlo pozban szembe vele.
-reggel nem gondoltam volna hogy egy ilyen fantasztikus,gyönyörű nővel fogok borozgatni.
-köszönöm,de mostmár megyünk.
-ezt még igyuk meg!
-annak nem lesz jó vége.
-mért?
És farkamra mutat a szemével ami az égfele meredezet!
Nem hiába az a bombasztikus test!!!
Felált ki idta a poharat.
Feláltam hogy elbucsuzunk,de gondoltam most vagy soha,a puszi a szájra ment.Mind a ketten lefagytunk...majd szájon csokoltam,vad csokolozásba keztünk.lassan lekerültek a ruhák kanapéra zuhantunk.
Ugy elöntötte a vér az agyam hogy letéptem rola a melltartot majd a tangát is és igy elém tárult a gyönyör.
Szopkodfam a melleit körben izgattam a pináját is közben ö elö vette a farkam és verni kezte.
-feküdj le,szolt.
Farkam fölé hajolt és érzékien elkezte nyalogatni,simogatni a golyokat nyalogatni.majd hírtelen tö ig bekapta csak ámultam hogy egy mozdulattal 20cm enyelt.éreztem a torkát,ugy 10 percig szopot,de ugy még mi t senki soha.
Szoltam neki hogy durranok,de ö csak jobban szopta.
Megfogtam a fejét hajába markoltam és ráhuztam,torkon löttem,rengeteg geci jött folyg ki a száján,nem gyözte nyelni.
Tisztára szopot
-te jössz,szolt
Lefeküdt és élm tárudt illatos rozsája.
Gyengéden nyalni kezdtem,megrezdült a teste majd egyre mélyebben nyaltam ugy 10 nyalás ujjazással spriccelve él ezet az arcomba.Isteni íze volt ami volt még a pináján,tiszt!ra nyaltam.
-dugj meg,basszál meg,magamba akarom a faszod.
Oda illesztettem és lassam behatoltam,közben csokoloztunk és melleit szopkodtam,és lágy,érzéki szexbe fogtunk már,már szeretkeztünk.kéjesen nyögöt vonaglott,élvezte.
Pozt változtattúnk.
Lovagolni kezdet lassan bele ült és mi tha más ilágban lett volna,egyszer csak rám borult és rángatozott,újra élvezett.
5 csak feküdt rajtam.mikor észheztért megforditottam és kutyába baszni kezdtem ,lassan inditottam és egyre gyorsabb,vadabb volt de gyengéd is fejét a párnába fúrt hogy hangját tomptsa,nehogy a kislány felkeljen.
Felhuztam a melleitöl fogva és hörögve,ü öltve tele élveztem a pináját
-nem kellet volna,nem szedek gyogyszert!!!
Kihuztam belöle,nagy cuppanással és mellé borultam.
Rám feküdt féltestével.
- még a férjemmel sem szexeltem ilyen jot,csak azt bánom hogy van feleséged és nem kapok a farkadbol eleget!
-ezt honnan tudod
-néz körül látszik hogy lakik itt eg, nö és evy gyerek is méghozzá kisfiú.
-igen, vannak,de...
-nem kel de,te is akartad és én is,mkkor láttalak a padon,már ott nedvesedten a fantáziálászol.
-ha még van szabad ídöd és kedved megtalálsz még. És megcsokolt.
Felöltöztünk és haza vittem öket!
12 nem fogadott hívásom volt.
Erikával ma is falizok.
Azt is le írom majd.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikaweb.blog.hu/api/trackback/id/tr5114691688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása